čtvrtek 2. prosince 2010

Milá Blaničko,

copak tohle se dělá?Usnout si a neprobudit se?Ty,takovej vitální,živej člověk plnej plánů a za každých okolností optimista?Bylo ti teprve 39...v září...byla jsi o tři roky mladší než já...byla......včera jsem se s tebou nasmála při probírání životních situací a slíbla jsem ti,že až půjdu z nový práce,hned cestou se stavím a všechno ti povím....všechno je jinak...a bude jinak....tys totiž nám všem kolem tebe dnes ráno otočila život...svým klukům,mamince,Petrovi...holka zlatá,co jsi nám to provedla....od rána jsem jako motovidlo a ještě nějakej čas budu,protože přestože jsem u tebe v salónku skončila,ráda jsem tam chodila za vámi všemi aspoň na kafe,a teď tam nebudeš...nemůžu si srovnat v hlavě to,že už nikdy nikde nebudeš...nebudeš červená karkulka s košíkem plným prostěradel,nebudeš mi mlsat sušenky,nebudeš kupovat Robinkovi dvdčka a pyšnit se svým kadeřníkem Luboškem...nebudeš....protože jsi usnula a spíš jako šípková Růženka...na sto let...na tisíc let.............napořád...furt mi to hlava odmítá brát.......ještě včera jsi byla usměvavý optimistický sluníčko,a teď z tebe jsou jen dva roky starý fotky,který jsi ani neviděla,protože jsem ti je já mrcha zapomnětlivá zapomněla poslat mailem...a pořád bylo dost času na to ti je poslat...tak tady jsou,ale ty už je neuvidíš...zákaznice tehdy nesla koťata na očkování a přišla si k Ivce v letu nechat spravit zlomený nehet,jedno kotě vyndala,a tys celou dobu seděla,a mazlila se s ním...tehdy jsi čerstvě měla doma kočičku,takže jsi byla okouzlená každou číčou v dosahu...nejsou moc dobrý,tedy ty fotky,ale to nevadí,že ne...ještě jsi měla dlouhý vlasy v culíku,ještě než tě Lubošek oštucoval na krátko.A poslední fotka,ta je dnešní.Červánková.Červenou jsi milovala...
Tak spi.....budu doufat že se někdy příště někde zase potkáme....dobrou noc.............. :´(





6.12.10 : tak už víme...víme že jsi nosila v hlavě časovanou bombu o které jsi nevěděla...bohužel

Žádné komentáře: