neděle 8. ledna 2012

Tak jsme došli

A to doslova.Poté,co jsem v pátek 30.12. pokojně opustila pracoviště,mě na přechodu skolil asi tak pětadvacetiletý mistr šofér.Při dopadu na asfalt jsem asi i zařvala Do prdele,protože tam podle mě vůbec neměl být...a neměl tam být ani podle policajtů,takže úder do hlavy mě evidentně soudnosti nezbavil :o).Dokonce jsem mu prý způsobila škodu,má černej flek na kapotě...tu kabelku už asi radši nebudu nosit,abych nepoškodila ještě někoho dalšího....ovšem má to malej háček,v kabelce byl foťák...a na stejném rameni taška a v ní ntb...a taky externí hdd...do prdele podruhé....ve špitále zjistili nabořenej krk,levej bok a rameno,a paradoxně PRAVÉ lýtko (asi jak jsem prudce snožila :o)) ).V lýtku je asi tak litrový hematom s volně plynoucími tromby..."Máte to jako akvárium...no,dalo by se to vysát,ale s vašimi varixy si to já tedy dělat netroufnu,a nikomu to nedoporučuju" děl mudr ,který mi dělal Dopplera,aby vyloučil případnou trombózu.Do prdele potřetí.Takže sedím doma,po dvanácti hodinách si vyrábím modřiny na břiše Fraxiparinem,a leduju si nohy,chodit nemůžu,tak se dívám na od dítěte vypůjčeném pc (můj ntb je pochopitelně také ve stavu neschopných provozu) na Comeback,který mě dosud naprosto minul.No,aspoň něco je v téhle domácnosti k smíchu....

Oznamuje se tedy láskám vašim,že v dohledné době fotky nebudou,protože není čím.Možná mobilem.A není chuť.A není voko....snad se to zase všechno spraví...a snad mi to pojišťovna toho umělce zaplatí....tak pro potěchu oka první mobilní příspěvek (pro upřesnění - stín dole na pravém lýtku není stín,ale modřina):


Žádné komentáře: