pátek 3. prosince 2010

Juchůůůů,mám práci!!

Třetí v pořadí :o))) souběžně...asi to bude trochu honička,ale při troše chtění všechno půjde ;o) Prostě budu dělat zvukového technika na plný úvazek s právy a povinnostmi,které už jsem dááávno zapomněla :o))) bude dovolenááá placenááá,případně i paragraaaf placeneeej,na druhou stranu ovšem pracovní doba která se MUSÍ dodržet kdyby čert na koze,protože do krematoria kam od pondělka nastupuju nemůžu zavolat a říct :" Dneska nehraju..." :o) A protože obřady jsou tak jak je třeba,ve volné chvilce uplácám nějakou tu hlavu,případně zaběhnu na úklid :o) dobře vymyšlený ne? :o)))Manža který je stále bez práce nastoupí na pozici matky na plný úvazek,bude vyzvedávat Johanku a vařit špagety které zvládne,péct kuře  což taky umí nebo ohřívat jídlo který uvařím den předem...a starat se o domácnost :o))) jsem to ale šikovnááá že jsem to tak pěkně vydumala co???Dneska na mně byl šéf velmi vlídnej,i když jsem přišla trochu pozdě protože jsem bloudila,sepsal nacionále a v pondělí mi přinese smlouvu do práce...superrrrr....tak super,že jsem při návratu domů ze samýho nadšení našla fotografický voko a zmrzlý růže za rezavým plotem :o)


Žádné komentáře: