sobota 21. dubna 2012

Už jsem zase

provozuschopná.Já ano,sice s potížemi,ale co nás nezabije... ;o) Zato foťák stále čeká na nový objektiv (tělo je kupodivu nepoškozené) a ntb na nový displej (opět kupodivu,jinak je vpořádku).Externí HD to má ovšem za sebou.Dost mě to mrzí,byly tam leccosy,které už neobstarám.Co se dá dělat.Čekám na pojišťovnu,jak se okotí...Chlapec si se mnou dal rande,chtěl po mě,abych stáhla případnou žalobu za malou úplatu :o))))).Musím se smát...napřed jsem mu vysvětlila,že být jeho matkou (což bych mohla),tak ho přehnu přes koleno,a naplácám mu prdel,a pak ho v tom nechám řádně vyráchat.Koukal na mě,jako bych mluvila bulharsky :o) Ono mu asi vůbec nedochází,že mohl zabít mámu dvěma dětem,kdyby jel o kousek rychleji.A pak jsem jeho nabídku rázně odmítla,a to proto,že si nemyslím,že by se už v raném věku 24 let měl učit,že peníze všechno vyřeší.Je mi líto,že jsem tak zlázlázlá,ale prostě to tak je.Nota bene právnička mě ujistila,že soudní jednání proběhne už jen proto,že mě smetl na přechodu,takže s tím nemůžu nic dělat ani kdybych chtěla...Nepřeju mu nic zlého,to ne,ale když člověk udělá chybu,musí nést důsledky.Třeba ho to poučí (a myslím si že ano) a bude opatrnější....

No,a nesu vám Johanku s naší vysokoškolačkou Marťou,jedna jede na ŠVP,druhá ji přišla vyprovodit :o) Fotka je z mobilu...asi brzy opráším svůj starý finepix,co se dá dělat,no...


Žádné komentáře: