pátek 1. června 2012

Tak tohle,

to tu ještě nebylo...je 1.června,a já jsem teď absolvovala stěhování.Kdo nezažil,ten si neumí představit,jaké je to peklo,když potřebujete směstnat věci z bytu o rozměru 78m2 do bytu 40m2.Zdálo se to nemožné i klukům stěhovákům.Pravda,tiše jsem doufala,že tu postel,která stojí přímo uprostřed jedné ze dvou našich místností,nacpu právě do té menší,aby na ní holky mohly spát,ale neprošla futry...nevadí,nějak to vymyslíme,jsme přece kreativní,ne? :o)))) Stěhováci odjeli,a já jsem do večera z bordelu na který se díváte stačila vyrobit částečně obytný prostor.Natolik obytný,že obě holky se mnou odjely,že už tady budou spát :o))) Spíme tedy ve třech na rozloženém 1,5 lůžku,tulíme se,a je to v podstatě skvělý :o).O víkendu vyklidím úplně původní byt,pak ho předám....a je to.Paradox je,že v tom bytě jsem bydlela celý svůj život,a já nepláču,ani toho odchodu nijak neželím.Nevím,kde tu sílu beru,ale třeba mě to ještě dohoní :o)







Žádné komentáře: