středa 28. září 2011

Volňásky na 3D kino

platí jen do konce září.Mé dcery se za celé prázdniny nebyly schopny dohodnout,na jaký film by se mělo jít,takže teď aby to nepropadlo to odskáču já.....a podržte se,jak moc....Johanka NECHCE vidět Šmouly,což je nabídka 3D kina,ale CHCE vidět pokračování Saxany což není 3D...slečna u kasy kroutí hlavou,já krčím rameny....a jdeme na Saxanu...Já hlupák starý,hlava děravá,do čeho jsem se to nechala umontovat.....naštěstí oplývám schopností usnout v sedě kdekoli.... Po skončení filmu je Johanka nadšená,a mně napadá,že Vorlíček se musel na stará kolena zbláznit.Tímto VŘELE doporučuji dojít si na JAKÝKOLI jiný film,na tohle je to i zadarmo drahý...

Johanka před filmem mlsá zmrzlinový pohár,aniž tuší,že na ni za chvilku zaútočí nějaká bzučící obludka a zobne ji...naštěstí bez následků


tak tady jsem ještě nebyla...vůbec jsem v kině dloooooouho nebyla...


před sálem....




Žádné komentáře: