pondělí 21. června 2010

Malebná obloha

a trička s dlouhým rukávem jsou na pořadu dne i dneska...odpoledne se to tedy vybralo natolik,že se dalo smočit,ale smočila se jen Johanka,která se prostě smočí kdyby čert na koze jezdil i když se pak musí utřít a okamžitě obléknout,protože je jako rampouch...ovšem zase fotograficky to dnes bylo pestrééé,budete zahlceni :o))

ranní siesta u stolu pod pergolou se dnes nekoná...důvod je velmi zřetelný....moje fleesová bunda na cestu je v provozu,a jak jsem ráda že ji mám....


včerejší bouřka vyrobila vlny,ale kdo by do nich lezl,když je zima jako v morně...pustili jsme si cjorvatské zprávy kvůli počasí,a zděšeně jsme sledovali stejné záplavy jako u nás na Moravě...


kočka na schodech byla strašně plachá,pohladit se to nedalo,tak aspoň pózovala na dálku :o)


no...a tohle je tu teď pořád....


trošičku se to vybírá,půlka oblohy jasná,půlka černá až do modra...asi bude zase pršet,ale krabíci využili sluníčka a šli se vyhřívat...


mno...na pohled nádhera,při bližším ohledání totální zataženo nad pobřežím...ovšem fotogenické to tedy je :o)))


výlet do Trpanje za nákupy...je to asi 5 km,ale objíždíme silničkami,městečko je překrásný,fotka je z přístavu,ani nevím co je to za památník či co to...


tahle okna sice nejsou dostatečně olezlá na moje voko,ale omítka a palma to vynahrazují :o))


Obelixi,ty nám něco tajíš :o)))) jakto že ses nepochlubil žrádelnou v Chorvatsku??? :o))))


no vida...přece jen jsem něco olezlýho potkala :o)))

podvečerní panorama naší zátoky...s oblačností...jak jinak...

a duháááá,třeba věští lepší zítřky :o)))

Žádné komentáře: