neděle 30. srpna 2009

Celodenní výlet

na chalupu...cestou stavíme v "chalupářském bazaru",kolem kterého už projíždíme bez zastávky léta....tak jsem zjistila,že mi to tam připomíná Olšany,a už se tam asi nezastavím...i když-dovnitř jsme nešli.....vodník na maringotce byl neuvěřitelně groteskní...a po ním gramofony s troubou...druhou fotku jsem trochu dozdobila :o)



další zastávka u pana klempíře,jemuž nad chalupou se tyčí kostel...zvláštností obce Nezamyslice je koupaliště vedle kostela,což je první věc,druhá že na kopci...... :o)))) ani nevím,jestli je ještě funkční,dlouho jsem se tu koupat nebyla.....kravská venkovská idylka následuje...



a na chalupě komín stojí,je nádhernej a má čepici zvanou "napoleon"... :o))))


a pak už jen ke kámošákům na kafe,a zase domů...číča se uvelebila na plechu a krásně jí to prosvětlilo stíny...neodolala jsem :o)


holky jsou u pražské babičky na víkendu,tak ještě pro ně....a pozítří škola.....to to letos zase uteklo...jako voda.........

1 komentář:

Michal Kolman řekl(a)...

ta 3. fotka ze zhora je nejhezčí