pondělí 30. března 2009

272.Klusem

jsem se dopravila na Staroměstské náměstí,kde při příležitosti otevření Velikonočních trhů vystupovalo se školou moje starší vlče...doběhly jsme s babičkou jen taktak,ale stihly jsme to,a mám já fotky a babička videozáznam... :o)


Při té příležitosti jsme počkaly u radnice na orloj,a neboť nemám ani jeden fotoúlovek z této lokality,pročež mi naskakuje rozpačitý ruměnec... :o))))) ,vydala jsem se na lov...něco málo jsem pořídila,ale moc pyšná nejsem,byla jsem nervézní z touristů,protože jsem odvykla na davy,a oni překáželi kudy jsem zamířila čočku... :o/

velikonoční výzdoba


jak jsem neodolala oblozea slunci za věží a s dosoftěním vyrobila skorobubákovou Staroměstskou radnici :o)


i když jsem rovnala jako zdivočelá,neboť jsem v shopu ve filtrech objevila náramně šikovný udělátko "lens correction",kde jdou rovnat sudy,perspektiva a dokonce i aberace,tak jsem asi natvrdlá,protože výsledek je sice znatelně lepší,nicméně ne dokonalej :o/


ááá,orloj...zoomovanej,nepříliš ostrej ale můj... :o)))


a podloubí kde mi vylezl modrej sluneční flek,tak jsem si trošku hrála s barevností a kontrastěním...a roztančený svislice fakt budou moje obchodní značka... :op


Žádné komentáře: