sobota 26. července 2008

26.Vypráskaná sobota

se povedla-nepovedla,ale vše vpodstatě dobře dopadlo....Začalo to hodně brzy ráno,vyjeli jsem na Plzeň,abychom tam přesedli na vlak do Berouna a tam vyzvedli po předchozí dohodě Majdulku(užívala si týden u kamarádky na chatě).Jako první překvapení jsme vezli s sebou její další kamarádku Kačku,jako druhé měla být návštěva ZOO v Plzni.I přes černé malování mého polovičky jsem vlak stihli,do Berouna jsem nerušeně odcestovali a po převzetí nadšené Majdulky(rozloučení s Eli bylo díky přítomné Kačce poněkud na bodu mrazu) jsme zase hurá vyrazili nazpět...V Plzni jsme úspěšně dorazili na Lochotín,poplatili obolus u vchodu("Ne,do dinoparku nepůjdem...Protože to stojí moc peněz....Ne,nepotřebuješ podrbat dinosaura..." :o)) ) a úspěšně jsme se prokodrcali opravdu náááááádherně upravenou ZOO...musela jsem ač kovaný pražák uznat,že vedení zahrady se toho chopilo opravdu výjimečně schopně,protože jsem sice čekala zvířátka ve výbězích,ale ne úžasný dřevěný domečky se skleněnými průhledy a s voliérami dle velikosti toho kterého zoojedince.Perfektně upravený a vedený "Hladíccí koutek" tomu dával korunu.Pečlivě to vše dokreslovala pokud možno tématicky sladěná výsadba štítky opatřených rostlin.Prostě opravdu doporučuju...Kámen úrazu nastal po návratu do auta na parkovišti...ten volant se prostě nedá odemknout...tudíž nenastartujeme...neodjedeme...budeme tady bydlet ("Anoooooo,budem tady bydlet,u vopičeeek,prosíííím!!!")......vynervený manža po telefonické konzultaci s naším panem autodoktorem se tiše potil a zarputile vrtěl klíčem,dle doporučení poťukával na zámek...kloubkem...pak pěstí......nic.I vyslala jsem zpoceného chotě,aby objevil na sídlišti nějaký krámek s pitím,čehož se nám všem zřetelně nedostávalo,a jala jsem se ručkou nejprve jemnou a pak drsnější...a drsnější..... :o)) poťukávat a vrtět...najednou to udělalo CVAK a bylo to........ne,klíč jsem nezlomila,PODAŘILO SE MI TO ODEMKNOUT!!!!! JUPÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!!!!!!! "Potřebuju panááááááka" byla první reakce...pak se vrátil manža bez pití a odjeli jsme a zazvonil zvonec a pohádky byl konec...... :o)))))) zase někdy pojedem do ZOO.....btw jsem nám jak manža cestou přiznal ušetřila asi tak 10K.......jsem prostě dobráááááááá...:o))) se musím pochválit když to nikdo jinej neudělá :o))))

Takže malá procházka...napřed jízda vlakem


a už jsme v ZOO...varan jakýsi na mně za sklem poulil voko


...a sněžný leopard(asi) byla leopardice a měla košišky roztomilý ale za plotem...narváno vůkol,větší vyzoomování abych "odstranile" mříže nebylo možný... :o(

...a kouzelný místečko v udělaném "statku",přehlídka postrojů a kočárů


...hladící koutek obsahoval koníky,kozy a prasátka...ke koním a prasátkům se nesmělo,tak to kozičky vynahradily... :o) bohatě...


tohle svíře je jakýsi svišť,a běhalo to tam mezi jaky,docela maso,žebrali jako opičky...

a tohle je koutek se seversko-tundrovou tématikou...mocmoc pěkný,celá tříjezerní slať...


..."tak kde je ten prďola,co tu čepuje to pívo"......paráda...lemuři kata obtěžovali kolemjdoucí a jeden se dokonce dobýval přihlížející okočárkované rodince do vozidla... :o)))



naše ozmrzlinovaná výprava...


tihle opičáci žebrali taky...jako svišti...... :o))))

z voka do voka...nezdá se vám,že jeho pohled je trochu šílenej????? :o))


.......tak........a to je on doň klíč jeden zatrápený,co nám dal tak zabrat....


a vůbec co se divím...je šestadvacátýho,datum značka katastrofa......

Žádné komentáře: