úterý 1. července 2008

1.Od Jadranu ke kolíčkům.....

Ještě minulý týden jsem si válela pozadí někde poblíž této idylické vyhlídky nic netuše že si teď budu lámat hlavu nad tím,jak započít svých 365dní s foťákem....
...ale přesto jsem poctivě dokumentovala i cestu domů.....
....mezipřistání na chalupě mně potěšilo růžovou záplavou jakou léta nepamatuju....

....zato po návratu domů na mně z květináče za oknem koukalo tohle torzo :-((...Tohle má na svědomí kámoška,jí to někdy patřičně oplatím :-p......

...a tohle je tedy ta ona dnešní hlavní fotka,protože dnes jako včera se to neslo ve znamení pračky,šňůr na balkóně(ještě že nezaprší a nezaprší) a kolíčků.......takže tak...
Tímto mám splněno a doufám,že mi to ten rok vydrží,netuším kolik času si dokážu najít...ale fotéčka denně mně pravděpodobně nezabije,neeeeeee????

Žádné komentáře: